Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gy.I.K.

Regisztrációval kapcsolatos kérdések

Hogyan regisztráljak?

A menüsor jobb felső sarkában van egy Regisztráció nevű menüpont. Töltsd ki értelemszerűen az itt kért adatokat, fogadd el az Általános szerződési feltételeket és nyomj a Regisztráció gombra
A regisztrációd beérkezik hozzánk, azonban a folyamat véglegesítéséhez szükségünk van a vállalkozásod működési engedélyére, amiről e-mailben is értesíteni fogunk.
A működési engedély elküldése után aktiváljuk felhasználói fiókodat, és e-mailben értesítünk a sikeres regisztrációról. 
Felhívjuk a figyelmedet arra, hogy a felhasználói fiókodhoz és adataihoz csak a belépést követően férhetsz hozzá.

Mire van szükség a regisztráció jóváhagyásához?

A regisztráció jóváhagyásához vállalkozásod működési engedély szükséges.


Hová küldjem a vállalkozásom működési engedélyét?

A működési engedélyt a rendeles@brandvibes.hu e-mail címre szükséges elküldened. A jóváhagyás előtt e-mailben is tájékoztatunk erről.

 

Miért regisztrációhoz kötött a vásárlás és az árak mutatása?

A webshopunk kizárólag viszonteladó partnereink számára elérhető.

 


 

Fiókkal kapcsolatos kérdések

 

Elfelejtettem a jelszavam. Mit tegyek?

Ha rákattintasz a menüsor jobb felső sarkában szereplő Belépés menüpontra, a belépési felület alatt találsz egy Elfelejtett jelszó nevű pontot, ezen belül adhatod meg e-mailcímedet, melyre kiküldünk egy új jelszót számodra

Hogyan módosíthatom a szállítási és számlázási címemet?

A Címadatok módosítása gombra kattintva láthatod az összes általad megadott címet. Ezeket tudod Módosítani és Törölni is az alattuk található gombokkal, az Új cím gombbal pedig felvihetsz egy teljesen újat. Amennyiben az Alapértelmezett címet szeretnéd módosítani, a megfelelő címnél a Módosítás gombra kell kattintanod, és az Új alapértelmezett cím mezőt Igenre kell állítanod. A módosítások után az adatok elmentéséhez nyomd meg a Tovább gombot. Amennyiben mégsem szeretnél módosítani, a Vissza gombbal elhagyod az oldalt.

Több címet adj meg, ha a szállítási és számlázási cím különbözik. A gördülékenyebb ügyintézés érdekében, érdemes a Számlázási címet (ami a számlán szerepeljen) alapértelmezettként megadni, majd a Szállítási címet (amire a megrendelt termékeket szállítsuk) az Új cím gombbal

 


 

Rendeléssel kapcsolatos kérdések

 


Honnan tudom, hogy a megrendelésemet sikeresen megkaptátok?

A megrendelés elküldése után kapni fogsz egy visszaigazoló e-mailt a rendelésed adataival. Ha nem kaptad meg a visszaigazoló e-mailt és nincs a kéretlen levelek (Spam) mappában sem, vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi elérhetőségen: 
E-mailcím: info@brandvibes.hu 


Hogyan követhetem nyomon a rendelésemet?

Bejelentkezés után a Felhasználói fiókodban a Korábbi rendelések menüpont alatt találod a rendeléseid adatait, és az egyes rendeléseknél a Megnézem gombra kattintva láthatod a rendelés állapotát. A rendelésed állapotváltozásairól e-mailben is értesítünk. 

Mikorra várható a rendelésem kiszállítása?

A Szállítás időpontjáról egy külön e-mailben értesítünk.

Miért kell nyilatkoznom arról, hogy elmúltam 18 éves?

Mert webshopunkban szeszesitalokat is értékesítünk.

Az oldal tetejére